tjenix&godmorgon

Att vara vaken är ett sådant mysterium som aldrig kommer lösas tror jag.
När man måste upp i tid, då går det verkligen inte utan man är så trött att man skulle kunna däcka ihop dirr.
När man döremot kan sova nästan hur länge som helst, då vaknar man jäkligt utvilad kl 7.
Jagorkarinte. haha

Det är visserligen bra att jag klev upp lite tidigare idag, ska skriva två journals till min engelska bok eftersom att allt i engelska ska in idag :) Det borde jag hinna ganska lätt på en timme, för om en timme var det egentlgein meningen attjag skulle gå upp :P höhö.
Sen kommer dage bara rulla på antar jag.
Bild 11.20 med betygsinfo, och därefter ska vi kolla på teatergruppens uppvosning.
Vid två ska jag och min älskling ses en liten stund innan jag ska åka och jobba klockan 16.00.
Det är så skönt väder idag, man blir så glad när man tittat ut :D

Nej hetsa journals var det ja!
hörs.

image430
jäkligt länge sen haha


Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bild :D

Postat av: Pelleellinor

Great site. Keep doing.

2008-09-30 @ 14:49:51
URL: http://pelleellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback