Stockholm 24/5 2008

Klockan 6.58 gick bussen till stationen och från stationen åkte vi klockan 7.30.
det bar av mot stockholm alltså.
På bussen hade vi mysigt, jag hade handlat matsäck, det vill säga läsk/loka, kexchoklad, banan och yogurth :D
Vi satt och lyssna på musik, pratade och såg minst 3 rävar längst vägen.  :) myys

image422image423 haha madde-näsa

iallfall.
Väl framm så gick vi mot affärerna, we hit the city helt enkelt.
På Åhlens spenderade Fredd upp mycket pengar på två tröjjor, varav den ena jag råkade spilla jordgubbs-smoothie på senare :O
Vi tog oss vidare och innan lunch hade jag inhandlat ett linne iallfall.

Lunch åt vi på Waynes vid TopShop, de var där vi fikade också, när jag spillde ner hans tröjja :O
(Jag hoppas det går bort) fikat var gott iallfall och vi såg vräldens sötaste (och tjockaste ) unngeee haha ,det var riktigt roligt.
ja dagen flöt på. tog oss till Urban outfitters där jag köpte ett linne, freddan köpte ett par skor.
image424
Det var mysigt att vandra genom stockholmsgator i solljuset, hålla handen, prata, skratta , hånglas vid varje stop-ljus. Jag kände mig väldigt lycklig helt enkelt!
Vi gick bort mot gamla stan och fikade på ett mysigt litet café alldeles innan vi skulle åka hem :)
image425 det var den tröjjan jag spillde ner på armen btw.


Allt som allt inhandlade jag; en väska, två par linnen, ett par shorts och två par örhängen. Och så hade jag ju de 10 röda rosorna dådå som fredrik köpte till mig på hötorget. :) gulllhjärtat :)

Vi åkte bussen hem, vilket gick bra, vi pussades och busades mest hela vägen hem ;)
I Gävle gick vi till Donken, för att sedan gå till "Hemmakväll" och hyra film och köpa extremt mycket godis.
hem till huset kom vi också, fast kloackan var då ganska sent :)

kan jag tillägga att vi hade en mysig natt också? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback