sexytime

image417image418image419

No classfest for me.

Ja det är sant faktiskt. Många folk i min klass ( och utanför) befinner sig just nu hemma hos Adam i Älvkarleby och röjjer sönder plajcet.
Själv sitter jag hemma i mina mysigaset mysbrallot och Freddans tröjja och äter kexchoklad.
Snart ska jag väll gå och sova antar jag, måste kliva pp klockan 6 imorgon bitti för vi ska går till bussen tio i 7.
Fredrik är ute på krogen, hoppas han tar det lugnt, för han ska på exakt samma buss som mig imorn :D
Idag när jag jobbade passade jag på att handla lite proviant tills bussresan imorgon; Cola till fredrik, han kommer säkert vara bakis, själv tar jag loka för jagvill vara nyttigare än han ;) sen har vi drickyougurth också, och banan. han ska nog klara sig, och jag med!!!!
det sak verkligen bli kul att åka till stockholm imorrn!!

Förövrigt så var jag på stan idag. handlade min efterlängtade blå shorts från vero moda.
Huvudsyftet med stan var visserligen bal-skor, det hittade jag också, Efter jag ringt freddan så fick han även inhandla en fin fluga och en servett att ha i kostymfickan på balen. Det blev jätefint
Sen var jag upp till mormor så hon fick lägga upp klänningen och fixa ryggen på den :)

Klockan 5 började jag jobba, tills 22.15, tiden gick fort! Jätteskönt.


I veckan är det akrylnaglar som gäller för mi del, det kan vara fint nu till studenten. Jag sak ringa snälla Elin imorgon så vi kan bestämma en tid för det. :)

Nej nu ni go vänner så ska jag nog avrunda lite grann
Fixa lite på mitt eng-arbete sen ringa fredd och höra så han sköter sig ;). Orkar inte åka och hämta honom för ingen bensin i bilen och orkar verkligen inte tanka just nu!!!!
Är jag elak?
Nej då, han får iallfall krypa ner med mig i sängen sen när han kommer hem, det kommer han nog gilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback