moving forward

[x] Nationellt tal i svenska, onsdag
[] Biologiredovisning, onsdag
[] Matte E-prov, Torsdag
[] Engelskaarbete- Social issue project,´senast nästa vecka
[] Engelska, novel 3 + 5 reflectiveletters
[x] Engelska - Reflective language reflection
[/] Fysiklabbrapport - bestämning av plancks konstant
[/] Fysiklabbrapport - radioaktivitet
[] samhällsuppgift?


imorrn kan jag  kryssa minst två grejjer till, vrålnice.

På lördag ska jag till stockholm med min man. Det ser jag fram emot. Det ska bli riktigt mysigt. Vi har mycket tid att ta igen nu när han jobbar natt i tre veckor och jag själv har, ja ni vet, rysligt mycket i skolan. Det ska iallafall bli riktigt underbart. Får jag träffa min kära bästis krisitna också så kan det inte bli bättre!

Nu ligger jag och slappar framför sex & the city, för hur bra har man inte börjat tyckt om det nu på senare tid?
jag tycker iallfall om det väldigt, väldigt mycket.
just nu är jag riktigt trött. har hällt i mig massa juice, för juice är det jag gillar bäst. snart kommer väll sockerkicken så sova kan jag inte göra riktigt än.
jag  vet att F komemr ringa mig på första rasten klockan 12, det är väääldigt mysigt. hihi, då känns det som att han är här vid mig fastän att han inte är det :P kanske låter konstigt, men det är mysigt.
Det har förövrigt varit en bra vecka. Mitt svenska tal gick bra, tyvär hann vi inte biologin idag så vi får ta den imorgon.
På rasten som varade tre timmar skrev jag klar en engelska uppgift så då blev jag nöjd. Nu har jag räknat matte ett tag till provet imorrn men nu orkar jag liksom inge meeer, det är ju inte svårt :O

Nu hade jag tänkt beställa bruna linser, det känns ju ganska uppmuntrande, eller kanske inte nudå, jag är trött som sagt.
nä no inspiration, imorrn kommer jag vara mindre stressad, då kommer jag kunna blogga normalt igen

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback