ha!

[x] Nationellt tal i svenska, onsdag
[x] Biologiredovisning, onsdag
[x] Matte E-prov, Torsdag
[] Engelskaarbete- Social issue project,´senast nästa vecka
[] Engelska, novel 3 + 5 reflectiveletters
[x] Engelska - Reflective language reflection
[/] Fysiklabbrapport - bestämning av plancks konstant
[/] Fysiklabbrapport - radioaktivitet
[/] samhällsuppgift?

Ni får dras med den där kryssa i gejjen ett par dagar till!! men sakta men säkert så fylls den i!

Jag har varit hemma hos min moster Petra hela eftermiddagen och ätitt middag och övat på att sätta upp håret inför baleen! Allt gick bra tills håret trassla in sig i locktången så vi fick slänga den, haha, tur att vi övar säger jag bara!
Annars så flöt dagen och skolan på bra, inga större problem, helt okej torsdag.

Imorgon får vi lön också men jag har ingen aning om hur mycket (läs lite) jag får den här månaden, väldigt jobbigt för mig.

jag ska kolla klart på lyxfällan, sen ska jag ringa min man som är på väg till jobbet, sen ska jag sätte mig och plugga :O Ni kan kalla mig super-nörden



favorit i repris, orka att min mage såg mer tränad ut förra året

hejdååå


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

mkt att göra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback