00.00

Nu ska jag jobba med engelska projeckt fram tills midnatt.
Vid midnatt kommer lönen in och jag är nyfiken på hur mycket jag får, därav ska jag vara vaken tills dess
Jag tänkte, varför inte göra något nyttigt av tiden?
Så jag skriver mitt engelskaprojekt som handlar om genmodifierad mat.
Jag ska göra en powerpointpresentation.
Jag hoppas det blir bra.

 kan nämna att det första jag ska göra imorgon bitti är att ringa till hårskolan och kolla om dom har någon ledig färgnings-tid. Jag skulle verkligen vilja ha det just nu!
verkligen, håll tummarna för att någon har avbokat!

nej om jag ska hinna något borde jag avrunda nu!

image415


Jag saknar fredrik otroligt, har kommit in i en riktig toffelperiond.
men vad ska man göra när man har världens bästaste pöjk? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback