vart är festen?

Mitt förra inlägg indikerade alltså att jag är klar med ALLT som har med skolan att göra, och då menar jag verkligen ALLT, låter det inte hur nice som helst?
Jag kände nästan att jag kunde spricka av glädje :D Samtidigt känns det lite tomt, så fudnerar fortfarande svagt på att göra den där sista samhällsupggiften? haha

Min moster och Cornelia är här, så ska strax ut och äta glass med dom.  ;) på altanen, skönt ser ni ;)

Helgen var riktigt skön. Sov hos freddan hela eftersom att han var ensam hemma :)
I fredgs jobbade jag först sen så gick han och jag tillsammans hem till honom och började kola på en film "Jumper" hette den visst, och den verkar vara riktigt bra..såg inte klar den dock :P

På lördagen så goosade vi bort lite tid på morgonen, sen gick jag hem och röjjde rummet, röjjde hela nedervåningen faktiskt så det blev fint, så himla skööönt, det togi princip hela dagen, men det gjorde verkligen inget  för det var så jäkla behövligt, haha.
Runt 6-7 tiden hade jag ätit och duschat klart så jag träffade fredrik.
Åkte lite ärenden, sen skjutsade vi min brorsa på natt-gibb klockan 22 ;)
Efter det var jag alll his hela natten, vi hade sjukt mycket godis och kollade på Troja ;D
Jag mådde mycket bra. :D

dagen efter gick vi ut på gräsmattan med filt och allt godis från dagen innan



Jäkligt mycke som ni ser.
Vi myste bort ett par timmar.
Sen gck vi in och kollade på vår resa till Korfu i Augusti som vi ska boka fortast mjöligt :D Det såg rejält mysigt ut och jag längtar verkligen tills jag får spendera en tid där tillsammans med baby, kolla bara :)



















Ja, det blir iallfall bra ;)

ja vad har jag skrivit nudå?
Har noghållt på mde det här inlägget en timem nu snart, haha.
Ja helgen var det ja, söndag kväll spenderades hemma hos mig, tacos, och så tränade vi brännboll :D Måste vara förberedd tills på måndag :D
Fredd sov här.

Idag var det snabb skola, matte, sen fika på engelska, mys.
jag fick mitt MVG och var därmed nöjd.
Åkte hem efterskolan, satt en stund i solen innan jag skrev klart min rapport.
Nu är det klart som sagt och jag funderar på lite nya låtar på mobilen samt en promenad.


Imorrn är det barrunda, vart ska vi förfesta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback