dagen efter barrundan

image434

där är en bild på mina naglar, ser lite ut som lösnaglar men whatever ,det sitter över studenten iaf. Sen om jag fortsätter bygga på dom eller inte får jag se sen.
Men dom är på plats iallfall!
Det tog 2 timmar och det var snälla Elin som gjorde dom på mig i förmiddags.

Barrundan måste jag nog sammanfatta som ganska extremt galen.
Fast kryssningen leder fortfarande, det är det roligaste jag varit med om i hela mitt liv.
Men barrundan dög den med som sagt, :D
Något som är lite tråkigt är att jag alltid av någon konstig anledning hamnar ensam, irrandes runt på dansgolvet?
Jag lyckas alltid tappa bort mina vänner! haha, så ska men gå runt och låtsas att man vet vart man ska när man irrar runt, annars ser man ju verkligen dum ut! Så man springer runt där, yrar, ska se målinriktad ut, samidigt som man försöker röra sig lite syggt till musiken och kolla åt alla möjkliga håll och kanster efter någon man känner! Jag dö på det ja! orkar inte. haha
Men det var roligt folk ute.
Att vi sen fick öl på Olles var ju ett mindre fall, men vi klarade det med.
Jag åkte hem  runt halv 2 någon gång.
cyklade, så klart eftersom det ite gick nå bussar.
Jag ringde freddan också, såklart.
Ja slet upp han och ut han så han kunde sova hos mih (stört? SVAR JA) haha men han var visserligen redan vaken.
jag kom iaf hem tillsammans med han, värmde mina nudlar fån frysen haha och typ fick en fylle-chock i hjärnan och somnade! HA HA

Orkar att jg var helt död imorse också när jag skulle åka 9-bussen till Elin, dessutom klev det på två dagis efter varandra, som sjöng. vad ä oddsen?

Annars har dagen rullat på, ovanligt sakta dock, men tiden har gått iallfall, huvudsaken det.
Åt lite lunch med mamms innan jag åkte hem och däcka ihop framför tv:n ett par timmar.
Totalt slutkörd.
sen förflyttade jag mig till datan och nu ska jag beställa kläder.

När jag ringde fredrik kl 12 idag så kunde inte han prata, då bad jag honom ringa när han fick tid. Han har inte ringt. jag är sur över det. Glöm att jag ringer heller.  puss-AS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback