hej trötthet

i onsdags betalade vi vår resa :D SUPERSKÖÖÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar som ett AS.
Jag längtar tills vi åker till Polen också, den 25:e juli, och så längtar jag tills kristina kommer på fredag :D verkligen!! gu va roligt!
I torsdags var jag och spenderade pengar hos frisören, mitt hår är numera jättefint. Det är lite askigt i färgen, gjorde slingor både i hetta och i folie. jättenööööööööööööööjd.

Igår så åkte mamma och jag ner till enköping och hälsade på Rebecca med familj. vi satt i hamnen på en uteservering, jättefiint. det var så roligt att träffa henne tycker jag för det  var så länge sen, men hon är sig verkligen lik.
Kan knappt bärga mig tills jag åker iväg!!!!!!!!!!!!

I vilket fall så ligeger jag hemma denna lördagskväll eftersom jag öppnar butiken imorgon klockan 7.45, 7-bussen, here I come, har faktiskt börjat så hela veckan, och på tisdag är det klockan 7 som gäller :P
men sen så är det eftermiddag :P :D

åååååh freddan ska ut ikväll, inte ska han sova med mig heller, för han låter så mycket och jag vill ha knääpptyst när jag sover :P Jag åkte hem till honom och hånglade en stund på soffan innan maten, haha mys.
nu är han iväg, jag är hemma, jag jobbar imorrn och jag är verkligen helt sluuuut.
Måste sova tidigt ikväll.

är et gossipgirl som gäller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback