Tredje gången gillt.

Igår var en mysig lördag, Vi var och spelade biljard och sedan såg vi på national treasures :D
Den filmen var jättebra tycker jag!! När det slutade undefär 23.40 så åkte vi bil hem, och gick sedan hem till F.
Där hade han förberett en liten överasskning så jag blev alldeles rörd! <3
Vi smutta vin och åt choklad och var vakna till halv-fyra snåret, och allt var jättemysigt :)


Imorse sov jag längre än väntat, längre än Fred tillochmed, och då är det illa ;):)  Men vi åt frukost åsådär innan jag gick hem :) hann med lite skratt också ;) HAHA
När jag kom hem runt kl 2 å satte jag mig för att skriva klart min bokrecension och nu är jag klar :) Det känns nedrans skööönt.
jag har också ätit vegetarisk pastasallad vilket är MmmMMmMMmm.
ME LIKE IT!

Och vad händer nu?
jaa det vet jag faktiskt inte, jag har duschat ska väll räkna lite matte men det är ganska tråkigt.
Jag funderar på om jag ska åka hem till fredrik med fika och dricka kafe, hah sen låna hem gossipgirl så jag har något att göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback