skööna sömn sömn sömn


Jag ligger i min säng nu och tänkte att jag ´skulle ta och somna strax! Jag vill verkligen att det ska bli imorgon nu :)
Imorgon slutar jag tidigt och ska åka bussen hem till älsk och mysa bort hela eftermiddagen.
På kvällen ska han laga middag till mig och det kommer nog bli galet mysigt :)

jag saknar honom så mycket just nu! Även fast jag alltid nästan blir irriterad på honom när vi ska sova tillsammans, haha detta beror på att jag oftast somnar först och då ligger han och prasslar med godispapper elelr kollar på tv eller rör sig för mycket så att jag inte kan somna.
Om deet är han som somnar först snarkar han så mycket att det inte går att ens slappna aaaav.
Men jag har en gullig pojk så han brukar stänga av tvn, spara godiset och göra mig nöööjd :)
Jag älskar att ha det mörkt, tyst  och ligga i hans famna medans han stryker mig över håret och säger söta saker i mitt öra :)
Gooos-freddaaaan  :D
haha han föredrar nog det han också när jag tänker efter, bättre att ligga och hålla om mig än att jag skriker och slår på honom tills han blir tyst så jag kan sova :D
haha jag låter galen.

Får jag inte sova blir jag galen och sur hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Therése

tack för din kommentar i bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback