ont i huvudet-onsdag

Jag orkar verkligen inte med sånna här dagar. haha. they just don't suit me.
Jag hade verkligen skitont i huvudet hela igår kväll och idag fram tills lunchen.
Jättejobbig dag i skolan. karin alltså, orkar verkligen inte med henne. Johan's pedagogik....= have none NEJ USCH OCH FY FÖR ONSDAGAR.
sen hade vi badminton på iidrotten, hahaha jag är sämst på det, verkligen. Jag och C fick spela mot thomas och tran, det var orättvist för vi förlorade.
På lunchen var jag och C och åt varm macka på nian och jag tror det var det som gjorde min dag :D Då blev jag lite gladare, huvudvärken släppte och jag fick engergi till iidrotten ;)
Vi hann fynda ltie stuffs på rasten också, och jag hann med lite stan efter skolan också.. nice.
eyeliner, klänning, pumps, lång-kofta, handväska, knäisstrumpor, och undies. helt okej.

Jag blev gladare och åkte hem, jag blev glad trots att det snöar ute, det snöar grymt mycket, och ingen hade plogat, JIPIIEEEE

Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback