nytt inlägg. ingen bra dag.

Jag tycker inte om onsdagar, mest för att dom känns fruktansvärt långa.
fast skolan brukar iallafall bli mycket bätte än vad man tror, och det är ju bra, men man vet redan på morgonen att dagen komemr att bli cp-lång. Det som är jobbigast är den jävla biologilektinen. no offence.
Efter skolan åkte jag till jobbet. jag gillade att jobba idag, för att det var så länge sedan jag gjorde det :)
Tiden gick fort, och dessuto blev jag glad när jag öppnade min lönespec.   :) hehe
jaja, Jag kom hem runt nio och har finslipat min bildrecension lite grann, och jag kände att jag vill utveckla den lite mer, så jag blir inte klar ikväll, (det är typ redan waaay over my sleepytime) jag kommer med andra ord vara död imorgon. Så varför bloggar jag?

Inget svar.
Jag saknar fredrik jättemcket just nu och jag önskar att han hade varit här idag när det hände en sak.
jag var dum mot honom igår också, Förlåt. För egentligen hade jag längtat jättemycket men  allt blev bara fel fel fel.
och nu när jag längtar ännu mera ångrar jaag mig jättemycket.

Nu ska jag sova tills imorrn.
Jag hoppas den dagen blir bättre än denna..  :/



jag saknar också kristina hur mycket som heeeelst, kom och hälsa pååå mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback