lite jobbig helg

Jag var hemma från skolan idag kände mig mycket hängig redan igår kvaäll.
Fastän att det var ganksa chill att vara hemma så var det väldigt tråkigt, jag har inte gjort något speciellt, men det var lite därför jag var hemma också,  vila vila vila.
jag har gossip-girlat lite. sovit, datorerat samt hämtat ut min hm-beställning, vilken jag blev väldigt nöjd med.
Allting passade väldigt bra och kändes helt rätt! nice när det händer.

Förövrigt är jag väldigt törstig på coca-cola, vilket jag typ aldrig är. men någon gång måste ju vara den första.
Shit va mycket inspiration jag har att skrva , not.
Jag drömde världens äckligaste dröm inatt om spöken och gejjer :S Skitäckligt!

Igår kväll var mycket mysig för mitt hjärta sov hos mig, och det muntrade upp mig lite :) Vi var först i valbo och IKEA på eftermiddagen pch snurrade runt. Sen efter det åkte vi hem till mig och hade en myspysstund :) åååååååååååååååh det var sjukt mysigt :D Måste skryta lite :) hihi, sen sov jag skönt hela natten också, haha bra det, sen klev han upp tidigt imorse, men jag låg kvar i sängen, jag låg där ända tills mamma kom hem vid klockan 12.  :) Men imorgon blire skola :D Det ska blii kuuul!!!! jag längtade dit idag, längtade efter att skratta lite och träffa min vänner :)
Imorgon är det tisdag och det är en bra dag :-) Den dagen kommer att gå fort.

Nu ska jag träffa F en snabbis innan träning :) pusssss


Kommentarer
Postat av: tildan

Ja kom tillbaka nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback