läggdags

jag är jag sa ju somsagt åt mig själv på skarpen härom dagen :P ska försöka hålla på det :P
Igår sov jag hos fredrik, imorse var bussen cp-tidig, så tidig att jag hann gå till en annan buss busshålsplats som skulle gå samma tid. och jag hann på den bussen, (7.55) fast det var jättelångt dit.. ( första bussen jag skulle åka skulle alltså också gått 7.55, men den gick snarare 7.50, JAG MISSAR ALDRIG BUSSEEEEEN)

Iövrigt så har det här varit en jobbig dag, långa skoldag med biologilabb och beep-test. fytusan för det!!!
Sen jobb 16-21-30 .
Jag hann på halvbussen från jobbet och har hämtat min plattång hos Fredd. Sen gick jag hem och smällde i mig youghurt fast jag får ont i magen av det, + att jag har ätit skitmycket glass som jag också får ont i magen av.
Men det var gott.

jag är cptrött och imorrn har jag matte det första jag hr.. jippiiie NOT

jag saknar freddsson, jag är ledig på fredag och det är skööönt

jag har verkligen tappat bort min tvdosa. jag hatar när det händer. jag borde köpa en sån där pip-mojäng som calle & Co säljer med deras uf-företag. om jag hade haft en sån fastklistad på dosan hade jag kunnat pipit efter den nu. det harde varit smart&behändig. men nejdååå

hurrr ska jaaaag kunna somna utan tvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :P fjantigt. men jag är en fjant, min pojkvänn är också en fjant ibland, men han är den sötaste fjanten och jag är den coolaste av oss båda :D det tyckte jag lät rättvist. Den cooolaste fjanten. det är tufft, och då är man ju inte ens fjant längre.

Nä vafan nu får jag ta och varva ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback