kan ju uppdatera för all del

tra la la ... Idag mår jag bättre, inte alls ont i huvudet eller någonting :D  kalasbra
Fredrik sov här igår, vi skulle ha värsta myskvällen, massa godis, film hela köret, haha så somnar  jag dirr när jag lägger mig i sängen. muhahahahaha. Det var skönt som fan.
Något som är jobbigt är att jag alltid säger helt störda elaka saker när ja sover, om jag typ vaknar till eller någonting kan jag skrika hållkäften eller slåss med armarna fast jag inte är medveten om det, och så fortsätter jag tills jag somnar om igen. stackars fredsson. 
Han är ju faktiskt helt oskyldig (oftast)  
hahha. fan va läskig ja låter. Ibland är jag bara gnällig också, då måste jag vara drygast, men det är så drygt så att jag inte ens orkar skriva om det :P

anyway, man kunde inte bli gladare imorse än när man vaknar upp helt utvilaaad, pussar på världens finaste fredrik(och får pussar tillbaka, den ni ;D ) kliver upp, Montelshow, godis från igår, hela köret ;) sen komer man ut och möts av det här fina vädret:



HELT FFREAAKAAAT UNDERBART, ville  typ sjunga en sång och slå en handvolt, så glad var jag :D
hehe :D

skolan gick väll helt okej ändå... Vi gjorde en labb på fysiken

den gick ganska fort och var inte speceltl svår.

övriga lektioner gick hyfsat... förövrigt köpte jag ett linne från AIDS-kampangen, men det ska jag lämna tillbaka, "face it, chicks on speed"  (OMG) Får nog ta och skaffa ett fadderbarn istället, som kompensation. :( jag som var så stolt över att ha bidragit till något nyttigt.
Jag bytte också min tröjja från gina tricot som nu blev perfa ;) love it. Mm MmMm

jag jobbade 16-20 och det var lagom roligt.
På onsdag har jag en prova-på-ridlektion som jag hoppas kommer att fungera bra ;:)

nu pladrar jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback