jag borde blogga igen

Hej på dig.
jag borde börja blogga igen.. Jag känner det. Det liksom rycker i fingrarna och jag har ärligt dåligt samvete för att jag är så kraftlös och inte orkar lägga ner tid för tillfället... När var sist jag bloggade liksom? hallåååå
Skärpning Fuckface.


Det har liksom varit jul nyår och allting och jag bara släppte allt. Nej det här går inte för sig.
jag skippar nog att dra en resume av vad som har hänt på sisådär den senaste måaden hahaha, men jag kan ju sammanfatta det hela med jobb, jobb, galna fyllor, busiga nätter och att jullovet var topnotch!

Nu började ju skolan förra veckan och schemat var lite vääääl, det känns som att ha gått frn inget till ALLT.
Seriöst, emn jag är ändå inte speciellt bitter, skolan är min kompis.

Att min nya mobil är cp så den måste skickas in på lagning kan jag däremot inte smälta lika lätt. Jag och tekniska prylar går helt enkelt inte ihop ;S fuckat.

just nu är jag ensam. ensam hemma, ensam ensam ensam och det är förjäävla skönt.
jag sitter bara och dånar musik och har inte ens hängt upp jackan, jag släpper allt för att få känna mig lite fri för ett taag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback