Helt okej dag igen.

Förutom att det känns som onsdag, ( dvs en dag mindre kvar till lön) och det faktum att det faktiskt bara är tisdag, så känns dagen bra.

Tisdagar=korta skoldagar. Jag tycker om tisdagar, måndagar också, och fredagar, men onsdag torsdag. A big NOOOO. Dom funkar inte för mig.


Men idag iallfalla:
jag kom hem innan klockan 2 och jag var ensam hemma för en gångs skull. det är grymt sköönt. relaax relaax relax.
jag har inte alls gjort något speciellt. Men det är skönt. Onsdag och torsdag är jobbiga dagar, både i skolan och på jobbet. men jag överlever.

Nu ska vi äta snart, jag har inte hört något från min pojkvänn sen igår förmiddag och då var det sms :O Men det blir väll så när man har varit gifta i typ 3 år. It sucks anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback