En lista

Inledande
01.Fullständigt namn: Elin Helena Sofia Jäfvert
02.Din ålder: 18 bääst
03.Födelsedag: 30 augusti
04.Syskon: Eric & Sara
05.Hårfärg:  fejkad men trivsam :)
06.Ögonfärg: Blå
07.Skostorlek: 38

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? jag själv tror jag :) (Hej social)
02.Har du en pojkvän/flickvän? jaa
03.Hur länge har ni varit ihop? 2 ½ ååår
04.Vem kysste du senast? freddan ;)

Grejer
01.Var shoppar du helst? på stan. H&M diggas
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? öronen bara
03.Hur många skor har du? jag tror att det är ganska många faktiskt...
04.Hur många par byxor har du? typ två som jag använder.
06.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? nej inte vad jag vet. skulle vara rubinörhängena jag fått av farmor, men jag har väldigt svårt att tänka mig att dom skulle vara så dyra..

Favoriter
01.Färg: rööd.
02.Mat: Oooh det är myckeeeet :D:D:D
03.Killnamn: -
04.Tjejnamn:  -
05.Ämne i skolan: engelska
06.Klädesplagg: leggins
07.Sport: Haha inte för att jag sportar, men ändå.
08.Musik: winnerbääck.
09.Fras/mening/uttyck: skämtar du med mig.
10.Raggningsreplik: jag raggar inte. Jag blir raggad på.
Har du någonsin...
01.Snusat? nää fu usch satan i gatan inte
02.Rökt? jaao
03.Hoppat bungee jump? NO NO
04.Brutit mot lagen? Hmm bagateller
05.Fått dig själv att kräkas? haha
06.Nakenbadat? OH NO
07.Varit kär? Jaaa (A)
08.Börjat gråta för att få som du vill? Never.
Extra grejer
01.Tar du droger? NON ONONNNNNO
02.Vad använder du för schampoo? Hebal essences
03.Vad är du mest rädd för? Skräckisar, just nu är det SOETISEN i SAW
04.Vad lyssnar du på just nu? clueless..
05.Vilken bil skulle du vilja ha? någon bara så jag kan åka och handla :;)
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Tessi, inatt.
07.Var vill du gifta dig? i kyrkan   på vintern :)
08.Hur många MSN-kontakter har du? kanske 130, fast typ 10 st är roliga
09.Hur många av dem är online just nu? 26

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? beror på dag och psykiskt tllstånd haha
02.Tränar du? NEJN EJ, varför utsätta sig för sådant i onödan.
03.Hur ofta? Aldrig..
04.Guld eller Silver? silver
05.Vilken film såg du sist på bio? natinal terasures igår :)
06.Vad vill du helst av allt ha just nu? ha tagit studenten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback