do whatever feel fine

dagen .
Hmm.
jag vakna och var pigg. hade matte, efter det svenska då i kolla på en film. det var mysigt och cissi och jag åt punshkaka som var äcklig och drack juice, som var god.
lunch lunch lunch. helt okej vad jag tycks mig minnas...



efter det hade jag håltimme.
jag satt vid datron och sökte på utbytesprogram. efter det tog jag en vända på stan och köpte lite impulssaker som jag kanske knäpper kort på, typ ett halsband och spännen vaar det. inge intressant,, så det blir nog inga kort ändå.

Jag gick senare til skolan och räknade matte. det var helt okej, tills freddan och Glenn kom och störde mig. Eller störde och störde, F ringde till mig och fråga efter Rova, jag undra varför, och han sa att han var på min skola, så då sa jag åt fredde att komma till bibblan, så det var ju mitt fel egentligen,.
poängen med hela stycket vaar att jag räknade matte iallfall.

Efter fysiken som var sista lektionen åkte jag direkt till jkobbet och svepte en kopp kaffe med mjölk.
sen var jag lite halvskakig och stirrig de två timmarna fram tills rasten, då var jag så trött att jag var tvungen att dricka mer kaffe.
Energikicken höll i sig tills jag kom hem strax efter 8.
Då åt jag middag och det var kykling. Jag hatar sladdrig kykling så jag mådde jätteilla och kunde inte äta upp den, men jag åt sås och paprika med bulgur.

nu gör jag inget.jag är ledig i morrn och tänkte utnyttje tiden till max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback