tisdag

Nu var det längesen jag bloggade igen.
För tillfället är det roligare att läsa andras, istället för att skriva. bloggar alltså..

I helgen var det jobb (som vanligt) och party (som vanligt) höhö. Det var roligt, att parta alltså. Jag och tessi är duktiga på sånt! :D
I skolan är det bra. det finns typ inget att skriva..
jag ska åka till Barcelona nästa söndag. coolt.


HAHA för tillfället känner jag mig sådär töntig som bara äldre släktingar kan vara:
men hahahah, konversation med min 10åriga kusin cornelia.


sofia ' säger:

tre ord räcker - kusse sofia är läcker

Danny är snygg! Play It For The Girls, Äger! Och Danny med förstås! säger:

tyvärr det där var 4ord phoser

sofia ' säger:

kan du räkna conne?

sofia ' säger:

det visste jag inte, är inte du typ bara 7 år?

Danny är snygg! Play It For The Girls, Äger! Och Danny med förstås! säger:

eehh

Danny är snygg! Play It For The Girls, Äger! Och Danny med förstås! säger:
töönt




märk ironin, men hon var stenallvarli, hon tyckte bergis jag var dö-tråkig

jaja det var tråkigt.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback