jag orkar inte!!!

Så var det friluftsdag idag och vi var tvugna att smita en massa omvägar för att slippa gå den tråkiga promenaden.
Jag och cissi frös, vad skulle vi göra?
I vilket fall var vi mycket engagerade och lyckades dessutom ta närvara två gånger.
Vi gick och åt lunch på nian och efter det skulle jag klippa mig.
Min klippning blev bra! Det var skönt att klippa mig.
sen gick jag på stan.
jag ska jobba klockan 4 så jag orkar verkligen inte åka hem innan utan jag tänkte att jag skulle göra lite skolarbete; PA-enkät, matte-papper, fysikrapport (påbörja) det borde jag hinna.
Funtar på om jag ska köpa lite grejjor på stan sen, det är ju alltid trevligt. VI FÅR SE


jag orkar verkligen inte med det här, det är jobbigt. jag orkar inte. seeriööööööööööst,.

helt enkelt fööör mycket.

what's a girl  to do?

hejs

Kommentarer
Postat av: Kjellmariann

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback