I'm here without you baby



idag har jag gjort många brutala saker.

1. jag har dissikerat grishjärta, grislugna, allt möjligt faktiskt idag på biologin. det var häftigt, men ack så brutalt.

2. jag har hoppat hinder med världens energibomb till häst, idag på ridlektionen, kaxigt men brutalt. jag bara flööööööööööög.


förövrigt så är jag brutalt trött, kommer att ha brutal träningsverk imorgon och känner mig för tillfället brutalt nedstämd.



för att prata om något mindre brutalt så är det torsdag imorgon, torsdag innebär generellt en jobbig dag innan fredag. men den jobbiga dagen är extra jobbig imorgon för det är alla hjärtans dag. Jag brukar inte ha något emot det, tycker den definitivt bör firas, även fast det kan bli lite overkill ibland.

jag har svenska krönika/kåseri skrivning imorgon och jag har filat på en brutalt hänsynslös text som jag vill skriva endast för att provosera. Jag känner mig sådan idag. får se vad norgondagens dagsform bjuder på.

det här känns fruktansvärt jobbigt. jag är ledsen.






Jag kör på hederliga gamla winnerbäck:

"Och det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver, och nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver"







om du lämnade mig nu...

Kommentarer
Postat av: Kristina

som grodan vi hittade vid ica. den var ganska brutal den med haha

2008-07-22 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback