vart tog elden vägen?

Sitter i skolan och typ döör.
Har varit på stan men är verkligen döless. Seriöst, jag valde att gå till skolan istället och sätta mig här, hur illa är det inte då? Väntar på att Cissi ska komma hit och säga hejdå till mig eftersom att hon åker till skåne ikväll :(

Idag började dagen med Matte E prov, det gick.. hm. Jag vet inte hur det gick, men nog gick det allt. det tror jag nog, eller det hopaps jag väll ;D
På lunchen åt jag, tessi, matilda, cillan, amanda och Johanna lunch på stan, det var jättemysigt. Skitnice efter ett sånt där mördar-prov.
har inte hänt nå mer, hade fysik, sen samhälsskunskap där dom sista redovisade. Slutade strax innan  kl 2 och det var då jag begav mig till stan.
Dötrist, hittar verkligen ingenting, men det var kul när jag gick med Tessi, men nu har hon gått och fixat sina naglar.
jag ska upp till mormor och morfar snart och få nyckeln åså :) Måste till bibblan med en bokfan till PA't också, som jag dessvärre måste låna om, världens tristaste bok om hur man gör en film, jag menar. gaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback