sääääx

Jag ligger i sängen nu och det är så jäävla härligt! :D Så skönt när man har bäddat rent och städat rummet, då känns det verkligen bra  :) Har dessutom deklarerat, och betalat räknningar (de få jag har)!
 Så nu är sånt jobbigt, som man inte får glömma bort, gjort ! underbart :)

Fredrik vimsade förbi här och letade efter sin matlåda, han hade tydligen klantat bort den ;) söto
Han fick skutta vidare hem till sig, utan matlåda för den fanns inte här :P
Imorgon kväll ska han och jag ha myskväll, han ska få bjuda på allt så jag ska köpa skitmycket godis mohaha, chips & dipp med, så måste vi åka till hemköp, för där har dom hallonsoda, jag älskar hallonsoda, men det har dom slutat med på ica, why?



Iallafall nuså klockan ställd på halv 9 så jag hinner till stan till kl 10 :)
Nån dag ska jag nog ta och knäppa kort på alla kläder ,skor och acessorarer som jag inte använt än, det kommer nog bli en hel del!!!!!
fan va jag är materiell av mig. Betalade en Hm-räknnig nu på sånt jag inte ens kom ihåg att jag beställt. SKÄRPNING
Det enda som är bra med att ha mycket prylar är att man inte är så värst shoppingsugen, speciellt inte efftersom man har det mesta redan ;)


haha bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback