P.A.T.T

Gick till mormor&morfar efter skolan vilekt alltid är mysigt, jag fick massa onödig information typ som hur man matar katten åså :) hehe dom åker ju bort nästa vecka till thailand och då ska jag bo i deras lägenhet på söder, härligt! har också tillgång till morfar bil (älskar den) under hela tiden dom är borta, hehe så fick träna på att köra in och ut ur garaget idag, han ville se så att allt gick bra ;) hehe

klockan 17.00 var det Aupair möte, inget nytt visste redan allt som sas :) En liten intervju och så, det visade sig att hon informatören och jag hade bott på samma hotell i Las Vegas, hehe hon var treevlig :) Fick prata lite engelska också, inte nå farligt :) Men nu är det klart iallfall, får se vad framtiden har att utvisa :)

Fick skjuts hem av morfar sen, och mötet tog mycket kortare än beräknat vilket var skönt, åkte hem och åt mat sen nu så har jag städat mitt rum!!! fatta nice det känns!
måste hämta in mitt täcke utifrån!!! Hände ut det på vädring för det känns sååå mycket fräshare då!

 Imorrn ska jag och miss T ta en hetsrunda på stan  ;D Det blir nog bra det, efter det är det skolan, en lektion, vilken är bild, och gissa vad som händer på efter middagen? INGEEEEEEEEEEEEET jag är så mycket leeeedig, så jääävla nice, kommer fan inte ihåg när jag inte jobbade 16-22.15 en fredag sist, måste vart flera månader sen!!!
Ska njuta så hårt (av matte-plugg) haha men det blir nog bra ;D stek-bra väder ute också.




Jävla fan snaart är det studenten - HURRA  :D



image401

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback