min sjukdag

som ni förstår är jag sjuk :(
Jag tycker inte om att vara det, för uppenbarligen så mår man inte så bra.
Jag har faktidkt inte tagit mig ur sängen alls idag, endast för att hämta lite glass, det var jag värd.
iofs så firade vi min pappa ute i björke nu på kvällen, men jag kände mig jäkla slak.

iallfall; min dag har bestått utav sängliggande, kollade klart på Juno, underbar film!
Jag har också strötittat en massa åp tv samt pratat telefon.
Intressantare än så har den inte varit.

på kvällen firade vi pappa och jag träffade min älskade lillasyster♥


nu ska jag sova, får se hur det blir imorrn, men ska åka in till skolan iallfall tillsammans med mamma eftersom hon ska hålla nåt slags föredrag på min skola :) Är jag pigg blir jag kvar hela dagen sen :)

natti


jag älskar fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback