jävligt långt inlägg

PÅ lördagskvällen åt vi middag hos fredriks pappa, freds syskon, Sara och Adde var med också, + Jerry, saras pojkvänn :) Fullt hus.
Senare ringer hans syster Linda och frågar om vi ville vara barnvakt åt Melissa, för hon var så sugen på att gå ut :) Det gick bra, för vi tänkte ju ändå bara vara hemma och mysa, då kunde vi ju lika gärna göra det hos henne :) Så vi gick dit lagom till halv 10, gick till fredriks mamma och lånade hennes bil, så skjutsade vi Linda till festen på brynäs :) På vägen hem köpte vi max-mat åt Melissa och åkte hem och tittade på Surf's up, filmen med pingviner ni vet :D Jätteroliiig, det lilla jag såg, för jag somnade haha, Fred älskot satt i mitten i soffan och på ena sidan sov jag, och på andra Melissa, som fyller 6 år snart :)
Men det var riktigt mysigt :)
Frammåt 12-tiden, då filmen var slut gick vi och la oss i Lindas säng och väntade på att hon skulle komma hem.
jag somnade igen på Fredriks arm, Linda hade en sjuuukt skön säng.
Vi sov bort ett par timmar, inte förrän 04.29 kom Linda in genom dörren :D haha, då kunde vi iofs sovit kvar, men vi valde att gå hem, jag bor ju ändå så nära henne.
Jaa så gick vi ute i vårmorgonen, riktigt mysigt var det, och som tur var kunde vi somna om igen när vi väl kom hit :) Sov ett par timmar till 10-tiden.
På söndagen sen var det Valbo med älsklingen :)
Han handlade ny mobil och ett par byxor, för min del blev det ett par glitterpumps. riktigt party.
Sen hann vi med en fika på IKEA innan vi åkte till Gävle igen.

Klockan 18.00 var det middag hos hans mamma, det var jag, fred, hans mamma, Lasse, hans systrar Linda, Hanna, Kim och hans brorsa Max, och så var ju Melissa där också , så det var fullt hus!!!
Fick jättegod smultroncider till migeldricka, maten var hur god som helst, grekiskt i ugn Mmmmmmm och så rödvin till det :) kunde inte bli bättre!!!!?
Hälsade på deras nya hamsteeer stina, skiiiiiitsööööööt hade verkligen tjatat om att få träffa den :D
ja, sen så var vi väll kvar där ett tag, tills nio-tio tiden?
Då gick vi hem, jag sov själv, fred gick hem till sig, han började ju jobba kl 6 imorse och jag hade bestämt mig för att skriva om mitt samhällsarbete, och det gjorde jag också!!! skitnöjd blev jag den här gången :D

Imorse var jag skittrött men kunde trilla in i duschen iallafall... skolan rullade på utan större problem. engelskan var kul. vi gjorde jobintervjuer och min lärare gav mig beröm, haha hon tyckte jag var duktig på att leka chef, och det kan jag väll iofs hålla med om, jag gillar att bossa runt folk :P
En en gång fick jag beröm för mitt PA, min Pa-handledare hade skvallrat om hur bra hon tyckte det var till engelska läraren haha men det är skitkul att jag fått så mycket beröm!!!!

Efter skolan var det jobb, fick börja kl 17.00 istället och jobbade till kl 20.00 kortis pass.
Tog bussen 20.30 och den bussen åkte fredd med :) han hade varit hos Adde och så ville vi träffas lite så åkte samma buss hem hit till sätra, gixk runt lite och myste och pratade i det fina kvällsvädret sen gick jag hem till mig och han till sig med tunga steg :(
men imorrn ska vi ses, vi ska titta på den adnra filmen av dom två vi hyrde i frdags ska bli skiiiitmysigt.

Men nu ligger jag här, äter jävligt mycket godis som ör kvar sen helgen, plus naturgodis jag köpte idag. Ligger här och känner mig jävligt omotiverad över mitt patetiska lilla liv.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback