hets tisdag

Jag håller på med ett inlägg med bildeeer, bara en massa minnen. Det ligger förtillfället bara sparat i arkivet för jag har inet alla kort jag vill ha meeed :) Men det kommer upp snaart :) åååååh ge miiig.
Vad är det som har hänt då?
Söndag kväll Sov jag med Fredrik vi var vakna huuur länge som helst och då menar jag till lätt efter kl3 :O haha vi prataaaa prataaa haha skitkul kolla tv, sen helt  plötsligt var klockan askalas ;)

Måndag: Skola  + jobb till 22.15. ganska ovärt, efter det fick F komma hit och sova. :) Slockna lite tidigare igår :D hehe helt okej daaag! Adams och mina engelska inlämmningar är alltid roliga, speceillt att skriva, igår skrev vi på en läxa vi ska lämna in på måndag. D e t var riktigt roligt :D (adam har världens bästa humor) :D

Jaa idag var det tisdag, helnice dag i skolan. Satt kvar och skrev PA och beräknar bli klar i tid :) sköönt :) fast man vet ju alltid hur det kan bli med det där :P höhö
Skrev liet när jag kom hem också och ska fortsätta nuuu meeeddddd. så mycket roligt händer här hemma ;D
Tänkte åka och hämta min kära pojkisvän

när han slutar jobba klockan 22, jag tänkte att han och jag kan dricka hallonsoda och kolla på 2½ men :D
Imorgon är det svenska nationellla men jag är inte speciellt nervös, har fått mvg på alla svenska och engelska nationella hittills genom åren utan speciellt mycket ansträngning, så det där blir nog bra  ;) hehe Ska sova i tiiiid så jag är utvilad :)

Fick en jobbtid på lördag 10-14 helt okej :) skööönt att jobba lite extra för den här månaden har det verkligen inte blivit speceillt mycket jobba, i vilket fall som helst så har jag ju både vart på cypern samt haft mycket i skolan...
Cypern ja, bilder kommerrr .... ;D


jaa men vafan annars dåååååå. inget dött.
Mitt rum är föööörjääävlaaa äckliiiigt stökiiiigt och åt helvette för smutsigt, jag haaaatar när det är så. brukar få sammanbrott och springa runt och städa hela kvällarna, haha då brukar fredrik få damp på mig och krama mig i stället. men då brukar jag bli arg och inte alls vilja kramas, men efter et tag brukar jag ändå komma underfund med att en lugnande kram och en puss i pannan är jäkligt mycket bättre än att panika över rummet sent på kvällen ;)

nu: HETSA PAA

image387


l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback