godmorgon

Vaknade för någon timme sen men ligger fortfarande kvar i sängen.. jag mår fuckat illa och har ont i magen!
Det var ju tråkigt, det är mycket som händer idag, mycket som skagöras också.
Men jag antar att det blir bättre, snart så.

Igår jobbade jag till klockan 22.15, jag hade jour, så tiden gick väll någolunda snabbt iaf. :)
Cissi kom och hämtade mig i stan sen, kära Cillan :) Så skjutsade hon hem mig så vi hann snacka lite skit i bilen det var trevligt, kul mysigt, behövligt!
Väl hemma deckade jag ihop i sängen. tråkig fredag.

Så vaknade jag nu, promenad, plugg, stan-ärenden, packning, städning är  några av de sakerna som står på listan. Klockan 16.00 har pappa kalas i stan (igen) lite mer folk den här gången, och klockan 18.30 ska jag infinna mig hemma hos Tessi
GRAAATTIIIIIIISSS PÅÅÅÅÅÅ FÖÖÖÖDELSEEEDAGEEEEN THEEEEREEESEE!
Senare ikväll blir det utgång!
Så mycket att göra idag, denna lördag, men deet ska bli kul! Ska fixa mina naglar också :) så dom är freeesh.

Nej usch och fy, nu får mitt illamående gå över, jag vill kliiva upp och komma igåååååång




/Sofia -  uh uh  uhuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback