dumma myglare

Sitter hemma hos Fredrik nu och vi väntar på mat :)

Igår blev det först middag hemma, vi satt ute på altanen och det var jättevarmt :) Sen åkte ja och fredrik och hyrde film på hemmakväll, det blev "Leo" samt en som hette "kid svensk" typ
Vi handlade också skitmycket godis,eller fredrik fick betala, därför blev det mycket :P
Såg på den första filmen igår, jag tyckte den var ganska kass, :P
Sen sov jag här i fredd-pluppens skönaaa säng, och det var sköööönt :D haha

Imorse, upp åh jobba.
Helt okej, ganska kul. Träffade F på stan efter jobbet så bytte jag min klänning, hoppas jag kan ha den nuuuu :O  för jag skulle aldrig klara av stt banta hhahaaha, köpte också två linnen, och en hårinpackning.
sen åkte jag hem åh duscha fixa till mig lite å sen nuså är jag här igen :)

skulle egentlgien ätit hemma hos fredriks mamma ikväll, men hon var sjuk så vi får ta det imorrn istället :) Blir mat hos hans pappa i vilket fall, vilket var mys;)

nää nu ska jag tvinga min pojk att säga en sak till mig, jag ska tvinga han med pussar .



förra vååren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback