busy week

Har legat i sängen och ätit chips hela morgonen, äckligt egentligen!!!!!!
Vaknade jättetidigt och har sovit dåligt hela natten! Har börjat få ont i halsen när jag sväljer, jag hade väldigt mycket halsfluss förut, så mycket att det övervägdes om jag skulle ta bort halsmanlarna! Vi skulle ha gjort det! Fy jag hatar att känna mig tjock i halsen!
Jag har varit vaken ganska länge nu som sagt men ska väll ta mig upp och in i duschen om en liten stund.
I skolan är det bild som gäller men Märtha. pjuh. Men det är skönt att ha fått ett avslut på veckan, har faktiskt varit ganska jobbig med både fysik-dugga och biologiprovet :S
Ändå har veckan varit kort juh, kom hem på måndag kväll så har bara varit  tre dagar i skolan.

På tisdagen träffade jag världens sötaste hund som Fredds familj var hundvakt åt :D
- Vad heter hunden?
- Du, det har jag ingen aning om!



haha, det var kul, jag kallade den för bebisen eftersom den inte hade något annat namn som jag kände till *:D Vi var ute och gick, myyysiiigt. senare slappade jag och F framför tv:n tills jag gick hem, senae på kvällen sov han hos mig :) myys

onsdagen flöt väll på, fysikdugga på eftermiddagen, ruggigt skämt.  :D
onsdagskvällen innebar panik, panik inför biologin.
Igår var det provet, vet inte alls hur det gick, jag antar bra, men man vet ju aldrig med miss KW ;)
hehe, jag jobbade 16-20,  eller typ 16-19.45, så jag hann med 8-bussen hem :)
Var med min plutt till pojk, provade balklänningen, studentklänningar, kuuul!!!!! skapliiiigt uppmuntrande :D
Klockan ringde 5.00, öfr då skulle han till jobbet, jag låg och våndades över min hals, det gör jag fortfarande, men det känns lite bättre nu, skööönt!
Nu ska jag snart upp och fixa mig. bilden börjar 11.20
Ikväll jobbar jag 16-22.15, jag har jouren så det är lugnt. efter det är det klassfest hos Erik, den ni ;)

image365


ska komma ihåg att ta med sims 2 till Tessi också  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback