AuPair möte 17.00


Jag blev glad över att min handledare är mega-skön och att hela hennes arbetslag har skjutit fram PA-inlämningen till onsdag v. 20. Hur kanon låter inte det ?
Dessutom när hon gick igenom mitt utkast lät hon ungefär såhär;
Excellent
excellent!
good point
mmm yeah mm mm good
excacetly
this is really good!

haha, tacka och ta emot, fatta nu om jag har tre veckor till helt plötsligt, då kommer det bli kalas-bra :D för jag är faktiskt inte alls nöjd som det är nu, och ändå gick det så bra :) Det är ju roligt!


 Gjorde faktiskt inte mycket alls igår fast jag hade hela eftermiddagen ledig. Var helt slut, men fick till lite samhällsskrivande i allfall. :)

På kvällen så åkte jag och fredrik till hemköp när han slutat jobbet och köpte chips och apelsinchoklad ;) Det var mysigt och ligga i sängen och bara slöööa ;D  jag ääälskar apelsinchoklaaad, kollade på scrubs, 2 ½ men, kom fram till att det kan faktiskt inte bli så mycket bättre än så ;D

Ja, nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen.
Klockan 14.15 är det skola och klockan 17.00 ska jag på möta på folkets hus. '
spännande

image400

simma lugnt!



haahaha ta det sista med en gnutta ironi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback