okej okej, jag saknar blogg.se

(varning för ett grymt långt och tråkigt inlägg)
haha  jaja, here we go:


Jaa jag saknar blogg. se, det har jag kommit underfund med på sistonde.
Jag saknar att blogga och hänga ut mitt ytliga liv åt trofast läsare :D  skämt åsido.
Jag saknar det helt enkelt!
Nogg.se var i n t e min grejj, jag tyckte inte om dom, det var trist.
Men nu ska vi se om jag är tillbaka för att stanna ?
Få väll se hur mycket tid jag har.. Händer ganska mycket just nu, jobb, pojk, träning, vänner  ni vet ;)
Men men lite tid över har man väll alltid, haft det förr, så varför inte nu.. ? :D
jag tänker inte dra en lång resume om vad som har hän sen sist jag skrev, haha för det orkar jag minsan inte :P
And besides, så har det inte skett några större förändringar direkt ändå så :P jag tror det kommer gå åh hänga med alldeles utmärkt vad jag pratar om. :D

Kan iallfall säga att jag jobbade igår, var helt slut när jag kom hem!!
Började bli lite hes i halsen då, hade ju övertalat tröga kunder hela kvällen :P
När jag kom hem var klockan iallafall närmare halvtio och jag gick och fixa lite inför kvällen medans jag väntade på fredrik hjärtat :)
När han kom hade han köpt med sig ostkrokar och cheddarpopcorn :D iih det var snällt gjort av han tycker jag ;)
Sen kollade vi på hanibal. jag har intt sett den förr, och blev inte vidare imponerad, den var dåliiiiig! tacka vet jag typ leagallyblonde eller Lizzie McGuire avsnitt 1-6  :D jaja, jag ska mogna på mig lite så småningom.


Imorse vaknade jag upp och upptäckte att det var något som saknades... nämligen min rööööst.
kan inte prata!!!! 
 Och som fredrik uttryckte det så sött "du låter som en munknullad anka"  hur kul känns läget dårå liksom?
- han skulle ha stryk den pojken. ;) haha
Började iallafall inte min engelskalektion förräns klockan 2 idag, så hann fixa med en massa viktigasaker imorse :) Lektionen gick fort iallfall. vi har världens mest störda grupp. bara så alla vet :P
Efterskolan var jag i vilket fall tvungen att gå upp til jobbet och pipa fram att jag inte kunde jobba. Det hörde dom och skickade genst hem mig.
Kilade upp till mormor&morfar och tiggde saft :D cyklade hem sen och åt maaaaaaat, sen har jag inte gjort så mycket mera. Tar det lugnt bara, kan inte göra så mycket när man inte kan kommunicera me folk ;)

Imorgon är det halkkörning som gäller! ska se hur det blir, vilken tur att min kära watson Cillban ska med + cläsmate JIM. dom får stötta mig. :D
jaja, kommer väll komma hem relativt tidigt imorrn iaf, men ska vara vid sos-kiosken redan klockan 7.45 på morgonen. uscha. Ska iallfall hoppa in idsuchen nu, sen mysa i mitt rum  :)
hihi
det här var kul, blir nog massa mer updates :D både idag, imorrn och framöver :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback