okej jag ska rycka upp mig.

Okejokejokej, riktigt så illa som i förra inlägget var det inte, men iaf.
Vi är i vilket fall hemma hos Kristina nu, vi har köpt hallonsoda och fruktsallad, yummie. :)
Hennes mamma håller på åh lagar jättegod middag och det är mysiiiiiigt.
Imorse lärde jag mig spela coldplay på pianot, fast det har jag nog glömt bort nu :( :D haha måste gå å testa snart.
det här inlägget är det mest osammanhängade jag har skrivit, men vad gör det?

jag blev sur på affärerna för att jag itne hittar nånting, bara en väska som jag kanske vill ha, för jag behöver verkligen en svart väska. men jag känner mig snål, och dessutom ser den precis lika dan ut som min bruna, bara de att den är svart då som sagt.
Imorgon ska vi troligtvis ut och röjja lite : Det kanske blir roligt, ikväll funderade vi på bio, fast vi vet inte om vi hinner, för vi vill inte stressa :P

kristinas mamma Siv sa precis att hon shoppat jättemycket kläder idag (PÅ EN KVART) snygga var dom också. Då började nästan kristina&jag gråta. hon gick först och spela en ondskefull melodi på pianot och nu sitter hon och kollar på ett tråkigt tv program.

Hennse kanin heter Pontus och den bits, jag är rädd för han, men han ska promt sitta bredvid mig i soffan när vi kollar på film. haha, dessutom äter han chips. våra chips :(

jaja. F skrev precis på msn han med att han hade shoppat. VAFAAAN
Nu jävlar. imorrn ska jag upp klockan tio och dra med mig Kristina till stan, och därifrån komemr vi inte förrän vi minst spenderar hälften av våra besparingar. Seriöst, hur svårt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Juliusmaryam

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback