men nåt nytt tack?

Varför är allting bara samma samma samma hela tiden. Jag är less på det mesta just nu faktiskt. Behöver förnyelse. Jag är trött.
Alla männikor bara pratar om samma saker, tycker lika dant, klär sig lika dant, ser på samma program, läser samma tidningar. jag döööööööööööööööööööör

Det ska bli skönt att komma iväg ett tag :) Hälsa på Kristina och alla andra  människor från mina tidigare år i livet :) Blir jämt så glad när jag vart därnere, hittar tillbaka till mig själv på något vis och allt brukar bara kännas himlans bra :D haha.
Blir lite plugg&så att göra under tiden, men det kommer att gå bra :)

Imorgon bitti åler vi klockan 7 :) typ, beror lite på hu pigag vi är :P Klockan är iallfall ställd på 6.15.


nu ska jag gå ner till min mysiga säng och titta på "So you think you can dance" och vänta på att F ska ringa mig :)

image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback