Määtttt

Hihi jag är proppismätt. har precis smällt i mig middag tillsammans med familjen& fredrik :P 
Det var gott för  jag var hungrig, hehe har vart en lååång dag :)
Nu sitter min brorsa & han iallafall och lirar xbox360 och jag, jaao jag siter här.
jag tycker inte om att spela xbox, för jag förlorar alltid :(
Har kikat igenom några av min favvo-bloggar. duschade av mig när jag kom hem och gjorde lite läxor i skolan så har egentligen inget speciellt att ägna kvällen ååååt.
- Förutom freddie då :) Han ska sova här ♥



22.55 ikväll är det so you think you can dance på tv!
Det måååste vi bara se på för det är såå braaaaaaaa.



Ikväll får vi veta vem som åker uut också. fyfan säger jag bara, alla är så jäkla braaaaa,
Sabra är verkligen duktig, Lacey också, men Lauren är min favvis ändå :) hihi hon har så mycket enrgi och man blir så himla glad att se henne när hon dansar. snygg som fan!
Bland killarna står det nog mellan danny&Neil för min del :) olalala hothot.
Orkade inte se klart igårkväll, för jag var förjäkla trött. Men så var jag pigg imorse också ;)
Kan kika reprisen på söndag iallafall så :)

SKOLANSKOLANSKOLAN
Skoldagen gick snabbt! Detär roligt i skolan nu tycker jag :)
På samhällskunskapen började vi på en uppgift som var ganska intressant faktiskt, som ska in nästa vecka.
På fysiken kände jag mig lite efter för tillfället eftersom jag var borta på halkkörningen igår och missade en genomgång.. Men det ska nog går bra ändå =) eller jao, det gick ju faktiskt bra.. :P

Fick beviljad ledighet för min stockholmsresa nästa vecka också. <3 perfa. kanoners. hell yey


Kristina & sofia, nyår 2006/2007

Vi har så roligt :) Min kära vänn och jag, tihi.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja jag sitter och råglor i din blogg just nu :P sjukt kul :D haha älskar dom där bilderna. det ser ut som om vi är helt ensamma i en hel jättelokal!

2008-07-22 @ 13:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback