jävla rubrikhelvette

hmm vad skrevs sist?

Igår så tog vi en vända på stan som sagt. hitta inget alls.
vi åkte hem och kollade på dude wheres my car.
Sen gick vi till prisextra och köpte en ny tandborste.
sen lagade vi mat. såsen blev misslyckad.
sen gick vi och la oss och sov klockan 22.30 för då höll vi på å dö.

idag så sov vi läänge :) Sen åkte vi hem till Linn på östermalm och fotade lite.
Efter det gick vi + anna och lunchae pizza tills klockan blev halv 4. det var mysigt.
Kristina och jag tog tunnelbanan till Solna centrum och tanken var att vi skulle spendera äckligt mycket pengar.
Vi kom hem med, inget.

Jag är sur nu, dessutom är jag inte på huumör för att skriva.
skriver mest för att jag ska komma ihåg.

PS. det är inte så dåligt som det låter, för jag har faktiskt jätteroligt,DS

faktiskt så gar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback