Jag har haft lite åh göra idag :)

Imorse var det upp tidigt som gällde ;) Det var ju som sagt hlkkörning på G.
En kille försov sig, så vi fick åka och hämta han med bussen i sätra, haha.
Halkkörningen var rolig och inte alls så svår som jag trodde haha, dessutom var vår typ instruktör grym ;)
Cisi var duktig på att köra bil tycker jag ;D min käre Watson.
När vi kommit hem från söderhamn, vid två-tiden på eftermiddagen si gick hon och jag till Waynes och åt toast och sedan kladdkakaaaaaaaa. Välförtjänta av det tyckte vi ;)
Trött som ett svin efter det, så vi tog våra cyklar och cykla hemn :P

Jag var hemma ett tag, bytte lite kläder och  grejjer sen åket jag toll tandläkaren där freddie var ;P
När jag satt där i väntrummet och väntade på att han skulle bli kvar hittade jag ett sött akvarium med en massa sööööta fiskar i som jag knäppte kort på :D
113713-243
Haha det var min favvo-fisk XD  moahah

jaja, sen åkte vi till team sportia, sen willys sen hem till han.
Vi hade en jättemysig eftermiddag :)
113713-239

Nu är han på träning och jag sitter och har fortfarande ont i min stackars hals, fast det börjar bli lite bättre :)
DHW snart :) KANONERS. kan inte bli bättre ;)



Ska hålla ett tal nästa veka på engelskan som jag vill få till bra.. Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska prata om.. ? ideer nån?
jaja, något ska jag väll alltid komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback