Igår/idag stockholm

Ja tänkte berätta lite om gårdagen åså :) har himlans kul här nere iaf :D

Igår morse var vi uppe med tuppen mamma & jag, klockan ringde 6.15 tror jag att det var. Ändå kom vi iväg rätt seeent och fick köra väldigt lagligt(?) fort ner till stockholm :D
Kom frma runt 10 snåret, mamma hade bråttom till föreläsningen och Kristina mötte mig vid lärarhögskolan.
Det var kul och ses! Sist var ju i somras ju!!

Vi gick till tunnelbanan åkte till hennes skola :) Kom precis lagom för att gå till lektionen. Jag hänger nämligen med henne i skolan nu om dagarna ;) hehe.
Dagen gick i vilket fall fort. På vägen hem stannade vi i hallonbergen och köpte godis,filmer (romeo&Julia & dude were's my car) och lite annat smått&gott.

När vi kom hem till Kristina kunde jag äntligen dumpa min väska! den tunga jäveln :P
Bi gjorde varma mackor, åt upp allt godis och låg och kolla på tv ;) Helt sköönt!
På kvällen gick vi ut och gick lite runt i Ursvik. Gick till parken, hälsade på tant Eva, gick förbi våra gamla hus osv vilka minnen säger jag bara! :) 
Vi träffade Camilla okcså (en gammal kompis som jag inte sett på hur länge som heslt!) Och det var riktigt kul att ses efter så länge! 
Efter vår promenad gick vi hem till Kristina igen och stekte pannkakor med hallonsylt och började kolla på Romeo&Julia.
Inte för att vi orkade kolla klart för klockan 10 gick vi och la oss båda två! Somna på en gång :)


Imorse så ringde klockan runt halv 8, jag var pigg, klev upp och gjorde frulle åt oss :)
Vi åkte till skolan, och jaa här är vi nu.


haha, Kristina är på lektion men jag har valt at sitta här och skriva klart min labbrapport, skulle var så skönt att få den klar snart :) Det är snart lunch och sen bara en fysk'iklektion då jag har tänkt räkna lite mera fysik :)
Sen slutar viii! och då är det stan som gäller ;)
Eftersom att vi redan befinner oss på östermalm så ska vi köra en stureplanare idag, dagen till ära, lite små shopping och grejjer.

Vi har knäppt en massa kort också, men dom kan jag lägga in senare när vi fört över dom till datan :D


solong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback