Helgen - tisdag

Sitter i skolan nu, har sammhällskunskap :) Ligger ganska bra till tidsmässigt med min uppgift så jag passar på att skriva lite här :)

Helgen var helt lagom, precis som helger ska vara :) I fredags såg jag och Freddie på "På smällen" och drack bonaqua äpple (min nya favvis ;) ) Hihi jag sov över där. På morgonen hade han match astidigt så jag låg kvar och sov tills mamma ringde och väckte mig halv 11, då gick jag hem, så åkte vi ner på stan och träffa mormor&min moster :) Vi kollade runt i lite affärer, fikade lite åsådär, sen åkte mamma&jag hem. Lagade jättegod middag åsådär :)
På kvällen åkte jag och F in till stan och mötte upp Bella&Alex, sen begav vi oss hem till Alex för att kika åp fiiiiiilm ;)
 Det blev Alpha dog & någon mer, teen nånting. ganska lika varandra dom två filmerna fast alpha dog var bäst ;)
haha det var en mycket trevlig och rolig kväll Fredrik och Alex är så jävla sjuka och dryga tillsammans haha :P men vi överlevde iaf, bella& jag :P :D
Vi tog halv 2 bussen hem till mig somnade väldigt sent.
Hmm kommer inte riktigt ihåg vad som hände i söndags..? Det blev staden en snabbis med mamma iaf, köpte ny mascara och lite grejjer. På kvällen var det jobb, som gick sämst.
På kvällen sov freddo hos ma ;)

lalala, igår Måndag, värdelös dag iskolan, fast tiden giock fort och sen på eftermiddagen var det jobb. Jobbet gick kanoners ;) det ända jag kan säga haha, helt niiice.
När jag skulle cykla hem fick jag punka på cykeln och fick åka buss istället. Redigt irriterande kan jag lova.
kom iaf hem i skaplig tid, runt halv 10, å lite mat, tog det ltie lugnt sådär.
Sen kom f hem till mig efter han vart hos danne. Kollade på nån film på kanal 6 jag somnade ganska tidigt på hans arm :)

jaja imorse var det bar åh kliva upp till skolan. Familjen väsnades så mycket att det inte känndes som någon ide att ligga kvar i sägnen nästan, fastän man har sovmorgon och allt ;) haha stackars Freddie hade redan gått hem, för han skulle vara någonstans med Emil klockan 9 höhö  :D
jaja nu sitter jag aif i skolan med den här samhällskunskapen.
Vi slutar klockan 11 och då är det lunch, ska försöka hinna klart med den här uppgiften nu, så jag slipepr ha med mig så mycket att göra i stockholm :)


STAY REAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback