Dumma trött.

Uscha jag är sjukt trött! Blev ju inte speciellt mycket sömn inatt (kom hem halv 4)
Men det var lätt värt det, för det var en riktigt kononerskväll faktiskt :) Bilder kommer senare.

Imorse gick jag iallafall upp till skolan, hade kemi hela dagen vilket var helt okej :) Efter skolan stannade jag kvar och röjjde undan lite skolarbete som måste göras och sen gick jag till biblioteket och efter det till tandläkaren för att ändra tid. :)

 ja, mycket intressantare än så har inte dagen varit faktiskt. Tog mig en iofs väldans tid för mig på bibblan att hitta det jag behövde. jävla skit bibliotek :P  NO ORDER, och när jag äntligen hade fått tag på det jag skulle ha (jaa, nästan då) Så har jag glömt bort min personliga kod (No order on me) men vafaaaasiken. jag freakade inte ur helt utan gick snäll till den skruttiga bibliotekstanten med finlands-brytning och bad henne mycket vänligt men besämt att fixa mig en nu kod på en gång! sagt & gjort, sen kunde en nöjd Sofia cykla hemåt :)

Lade mig och slappa framför tv:n när jag kom hem ;) Efter det så åt familjen pizza som mamma hade köpt, perfa på en fredag! :D
Sen slumrmade jag till ett tag på sängen :D
-Behövligt må jag säga. Är fortfarande förjävla sjukt trött och skulle nog kunna sova hela helgeeeeeen men det går inte  :D
Ikväll ska Freddie och jag kolla på "knocked up" & sen på nån eva&adam film typ haha eller vad den hette, började kolla på den förra helgen tror jag och den verkade bra!

Ska snart hem till F, men han skulle äta klart först och sen ringa mig.
Skööönt, för då hinner jag sminka mig :) haha
I vilket fall som helst så spelar F match imorgon klockan 10 i valbo? ingen aning faktiskt men jag tror minsan inte att jag kommer orka kika :P han spelar faktiskt hela helgen så det finns gott om tid  för det isf :P

Imorgon kväll är det också planerat att vi ska tillbringa kvälln tillsammans med Alex&Bella om jag förstått saken rätt :) Mycket mysigt.  ;)

jaja nu ska jag gå och göra lite gymnastik eller nåt så man vaknar,
hahaha för jag är seriöst död som ett offer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback