snabb update ;)

Stockholm var roligt! alltid så himla kul att vara med Kristina :) Och alltid när man kommer hem känner man sig lite som en ny människa. :)
Hon fyller förresten år idag :) GRATTIIIIIS <3

Kom hem i söndags kväll :) hade med mig en ny grå, mysig kofta från Zara och en ny svart väska från Åhlens City ;) Prima. Dessutom mitt röda diadem och mina nyinköpta silverringar, helt okej shopping trots allt ;)

Måndagen var lugn, hade studiedag. Jobbade på kvällen, vilket gick skit, så tråkigt :(
Sedan har tisdagen och onsdagen bara flytit på :)
Idag hade jag två prov, ett i religion och en skrivuppgift i svenskan, vilka båda gick bra :) härligt

På rasten gick jag, Tessi & Cillban och handlade kanelbullar, dagen till ära. det tyckte jag faktiskt att vi förtjänade ;)
Gick runt lite på stan efter skolan eftersom jag inte hade något annat att göra =)
Kändes som ganska längeesen kom hem med lite roliga prylar faktiskt :)




1. återfuktande ansiktskräm med lätt BUS effekt :)
2. Linnet som jag spanat på lääänge :) Mm Mm Mm ,  lovie it!
3&4. svart liten kofta helt klart värdigt kööp, skön som satan är det också :) från Gina Tricot
5. Hårspännen, precisly what I need.

jaa, så det blev det, :)
Jag mötte mamma på  Stan så cyklade vi hem.
På vägen såg vi MAX skylten och båda tänkte samma sak. Så det blev vår middag det ;) haha.
Kom precis innanför dörren så ruggigt kallt ute Brr :S
Tänkte sitta och ta det lite lugnt nu.
KLockan 9 ska jag på bio med min mormor&moster vilket ska bli trevligt :)



Juste, Mina sidvisningar och unika besökare har ökat med typ 400% de senaste dagarna :D
Så trevligt ;)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback