pluggis & sova daaag

Imorse sov jag och F väääldigt länge.
Eller först vaknade jag tidigt, klockan 9. Det var kokhett i rummet och det var fredrik med. Så jag bestämde mig för att öppna ett fönster. Då blev det mycket bättre :D
Innan jag somna om så började jag tänka på gårdagen, bestämde mig för att den var kanoners :)
Sedan somnade jag om, vaknade lite till och från, tex när mamma ringde vid 11-tiden.
Men jag var trött och jag sov och sov ända fram tills 1-2 tiden. sköööönt
det enda negativa med det är att hela dagen går + att man faktikt blir ruskigt seg & trött av att sova,
- konstigt nog. :S
men ja ja, det gjrode inte så mycket.

jag gick och mötte mammi så tog vi en promenix på typ tre kilometer och jag hade ont i fotlederna.
som en gammal kärring..
Fyfasiken :P ont ont ont, det har jag fortfarande också, när jag böjer dom. Undra om jag har nåntyp av inflamation ? haha. scarry thing.
det hoppas vi inte på iallfall..

När vi kom hem kollade vi på en jättegammal men rolig film som hetter ungkarls-babyn ;)
Den var på franska och skådepelarna var jättebra :)
Filmen var typ 2 timmar lång och efter det har jag suttit och läst på min kemi. samt sovit en timme (misstag)
duktigt.

Eftersom att jag träffade min handledare till PA i fredags så sitter jag också och skriver på både min ideskiss och projektplan som jag ska lämna in till nästa vecka :)
Det var jättekul att prata med henne, Jan heter hon ;) och vi kom fram till en jätterolig  ide jag är ganska taggad för att komma igång nu, men lite segt att det komemr ta sån tid att ta sig igenom de två böckerna ( mitt underlag till hela arbetet) men annars så :) Det är bara att sätta igång.
- vilket duktiga jag faktiskt gjort idag också! :)

Annars har det väll inte hänt så mycket idag...
Känner mig både trött och stressad (vilken missmatch). Nästa vecka kommer att bli jobbig, jag ahr mycket att göra både i skolan och på fritiden, men det får lov att gå helt enkelt.
Måndagarana är alltid dom värsta tycker jag, för min engelska klass är tråkig. Mitt jobb också för den delen.
Tur att Det blir ICA som gäller från och med Tisdag  efteriddag :)

det här blev ett långt inlägg....
jag har massa godis inne i köket, det känns väldigt locknde att ta det godiset och krypa ner i min säng med en schysst fillm. men jag måste faktiskt få lite mer skoljobb avklarat.

Och innan jag ens kommer på tanken at kunna krypa ner i sängen så ska jag bädda rent!
Plocka upp på mitt rum ska jag göraockså, jag tycker verkligen itne om att ha de stökigt





Jag vill ha en häst

just den här hästen var skitsöööt, vi klappade på den när vi gick till stallet i Ursvik på promenad. jag och Krisitna alltså, när jag var och hälsade på henne. :)



BTW
Fredrik säger att om han skulle börja blogga skulle alla mina läsare konvertera från min blogg och han skulle bli populärast av alla.  hahahah söto.
Det tror jag inte ett dugg på, han är bara avundsjuk :D
Eller vad säger ni? skulle ni läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback