På Tessis begäran.

Tessi klagar på att min blogg aldrig uppdateras.
Jag tycker jag är duktig på att uppdatera :D Men.
- nejdå.

hahahaha :D

Så nu får det  väll bli ändring på det då ;D, två inlägg / dag från och med idag fram tills nyår om inte mer, det låter prima. :D
haha, som sagt, "man behöver inte skriva mycket, bara man uppdaterar"  yey.

Just nu sitter jag i datasalen, ensam, typ. Inga väner här iaf.
Jag håller på ått skrvia på debatten, det kommer bli stroslaget gott folk! Allt jag kan säga ;) Det går bra, men det är lite tråkigt... Måste bli klar snart känns det som.
Klockan fem slutar pappa att jobba och då ska vi åka hem till han och räkna klart det sista i fysiken inför provet på tordsdag.  :) Innan klockan 9 måste jag vara hemma iallfall för då är det DHW på tvn ;) (men det  vet nog alla vid det här laget)

I vilket fall som helst...
jag var sjukt trött igår kväll! Efter jag kom hem från jobbet var det enda jag gjorde att äta, tvätta bort sminket och krypa ner i sängen för att kolla på tv (vilket även det var jobbigt) haha då är man trött.
Låg visserligen och smsade med en viss F som framåt elva-tiden skrev något i stil med "att han var utanför mig..."
Jag låg typ och halvsov så jag kommer inte riktigt ihåg, haha, man jag gick upp och öppna ytterdörren iallfall med bara täcket på mig busiiiiigt jööö.
Och då fick jag massa pussar av han innan han skulle fortsätta häääm. Gulligt jöö.
Sen somnade jag som en stock!
Sov jättedjupt och vakna långt föra klockan imorse. Men det var skönt ändå, försov mig något, men han bra ändå :)

Skoldagen har gått fort! Det är skojjigt i scuwlaaan tycker jaaag :D


Måste nog börja avrunda, känns som jag ändå bara pratar en massa blaj :P
har inte hänt speciellt mycket alls sen igår ändå så :P

kan ju faktiskt skriva mera sen :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Wooho ;D

2007-10-09 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback