oktober 16:e

Jadet stämmer bra det! 16 oktober är det idag, shit va tiden rusar :S :D
hehe, men helt okej ändå :) bättre det kanske....

jaja, igår började jag mitt nya jobb på Ica Fjällbacken.
Det var ruuwligt, helt okej : ) lite svårt med sånna där PLU-koder och grejjer... Men det ordnar sig nog så småningom ;)

Det har blivit lite dåligt med bloggandet dom här två dagarna också och det beror främst på två saker:
1. jag har jobbat, pluggat, haft full upp helt enkelt.'
2. våran "riktiga" (min favvis-data) har krashat så den är inne på reparation. Då känns det inge kul :(
Just nu sitter jag med laptopen i min sääng : ) visserligen mysigt, men ändå :P

Idag har jag fförst varit i skolan vilket var roligt ;) sen så jobbade jag 15-17 :)
Imorrn ska jag också jobba, två timmar.. Skönt med korta pass i början tycker jag :)
Tråkigt bara att jag har så mycket i skolan, kemiprovet tex. det är väll iofs bara det i prinip, men sen PA, engelska recension tills på måndag, ja så det blir väll en del ändå :P

Nu snart tänkte jag ta itu med lite mer kemi, sen jobba lite med PA innan desperate housewives klockan 21 :)
MISSA INTE FOLK!!!!!!
jaja gu vad jag tjatar om det där. :P

my god, jag är helt slut!
Inatt sov fredrik här också :) Så det blev ganska sent :P men det var myspysigt. haha jag hade chips hemma med vitlökssmak oh det var yummie MmMmMm me like alot ;D
jaja, somna som sagt sent, men det var skönt med sovmorgon :)

Vädret har varit så himla skönt de senaste dagarna okså :) det är ett stort PLUS, jag älskar verkligen hösten :D MmMmmmmmm

Jag är shoppingsugen, lön nästa veka, men jag vill köpa en ny jacka samt förlänga håret, så jag får se hur det blir med den shoppingen :D hehe dessutom har jag redan en del saker här hemma som jag aldrig ens använt :P så man kan ju börja med det liksom...

Jag var förbi stan en sväng efter jobbet och träffa Anna & sara (lillasyster) tänk att hon fyller två år på fredag!!! Can't belive,stora tjejen dåå :) Så då ska jag ut till björke..

Hmmm plugga var det ja, förlåt för ett tråkigt inlägg people..

But a gril's gotta do what a girl's got to do... ;)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback