nu ska jag uppdatera!

När var det sist jag skrev? Hmm tisdags?
Omygod, sorry folks!

Det har varit fullt upp, kemiprovet har tärt sönder mig och så har jag ju jobbat en hel del.
fyfan jag känner mig helt slut nu! haha.
Jag har helt enkelt inte haft nån tid för datorn, all min tid har gått till skolan eller jobbet, och sova typ, för jag har vart fuckat trött, men veckan är snart över allafall. :)
(dessutom är ju vår riktiga dator trasig hemma, och laptopen är dryg. etc etc så det har också försvårat liteeeeeee)

Imorgon är det också jobb 9-15.30, men åtminstonde har jag inget kemiprov att stressa upp mig över, för det gjorde jag nyss :D jiho. Jag vet itne riktigt hur det gick... det var en del kluriga uppgifter, men det var ändå lättare än vad jag hade förväntat mig (tur det iallfall). Det känns helt okej, jag svarade på alla uppgifter och jag gjorde mitt bästa så... :)

Idag fyller min lillasyster två år :) Så vid klockan 6 tiden ska jag vara i björke och fira henne :)

Snart ska jag på stan och inhandla någon schysst, glittrig present ; D hehehe
Jag vill vara mycket på stan men jag har ingen att gå med, dessutom har jag både projectplan och ideskiss att skriva till mitt pa. så det borde jag sätta igång med nu...

vilket fumligt inlägg känner jag, men ändå. Jag är fumlig för tillfället, all energi har typ pysit ut ur mig....

Kommentarer
Postat av: Tessi

söötis-sara då :D

2007-10-22 @ 17:16:22
Postat av: Mio

Det här är helt ointressant.

2007-11-08 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback