No blogg för me!

Det blev inge bloggande igår.. konstigt nog :S
hehe hade ju tänt det, och jag trodde allvarligt att jag faktiskt hade bloggat!
Men icke...

Jag började egentligen skriva på det här inlägget tidigt imorse :P Fast då kände jag mig full & bakis så jag gick ner och la mig i sängen istället :D hehehe

det blev party igååååår, såklart! Först en redig förfest hos Roto! Lyckat!
Sen en lyckad bussfärd till stan, det blev hangloose :)
hahaha.
Kvällen kan summeras som helt okej :)

Idag har jag varit i valbo med min mamma & mormor :) Det var kul, jag övningskörde dit, och det gick bra.
Måste ligga i som fan nu, uppkörningen närmar sig :D:D:D:D hihihi

ushc vilket tråkigt inlägg.

Inge mingelbilder blev heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback