Lite tid över :)

Fick lite tid över här på morgonen och tänkte att jag kanske kunde uppdatera lite :)

Bion som vi var på igår hette Järnets Änglar, helt okej film :)
Ganska sorglig, men rolig emellanåt. den får en trea av fem  - 3/5

Ja så var det med det. När jag kom hem gick jag och la mig direkt, så sköönt å gå å lägga sig tycker jag :)
Sov jättedjupt ochdrömde massa läskigt, sånt hatar jag, men desto skönare var det åh kliva upp sen :P

Nu ska jag snart iväg till skolan, har kemi hela dagen och på eftermiddaegn ska jag försökaa leta upp min handledare till PA hehe,  ;) Ska gå en sväng med F på stan idag, får se om jag hittar åt jg vill ha :)

Senare ikväll blir det Party, middag hos Tessi och sen ut på kruuuwgen :) Sköööööjjjjjjjjjjjjjjjjjj :D:D:D

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygg design på din blogg måste jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback