in chock :D

Glad chock, jag poängterar det än en gång, att det är så kul att mina läsarsiffror stiger hela tiden! :D

Förövrigt så har det varit väärldens jobbigaste daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
my god, jag är helt slut!!!

Först var det ju den där Debatten vi hade imorse! Den tog kååål på en, och dessutom slutade den inte bättre än oavgjort. Det kändes lite segt, väldigt segt.
Vi slutade den lektionen halv 12, då var det äckliga raggmunkar som gällde innan fysik b provet.

Fysikprovet var svårt.
Men det kunde man ju nästan ha räknat med.
Förövrigt så kändes det ganska så bra :)

Jag är hemma nu, och jag är heeelt slut.
Låg och slappade ett tag framför tv:n innan jag pallrade mig till datan. Jag orkar verkligen ingenting. Den här dagen kommer verkligen bli slapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback